Famílies Delegades

Famílies Delegades, què és?

La mare o pare delegat facilita la comunicació entre les famílies del grup-aula del seu fill o filla amb la tutoria o direcció del Centre.

El Centre, tutora o altres membres del claustre es comunicarà amb els representants delegats via e-mail o a les sortides dels alumnes de l’escola.

Objectius

• Afavorir la comunicació escola-tutors amb les famílies per fomentar la participació de les famílies a la vida del centre com a la vida escolar dels seus infants.
  • Aportar informació de les activitats que poden ser d’interès dels nostres infants tan sigui via centre, AFA, ajuntament o entitats que col·laboren amb el centre.
  • Col·laborar amb els tutors en el desenvolupament de les activitats del curs.

Comunicació amb l’Escola

• La mare/pare delegada contactarà directament amb el tutor o tutora del grup expressant les idees, inquietuds, … del grup de famílies de l’aula. Si aquesta comunicació no dóna una resposta adequada o bé la proposta implica de comunicació directa amb direcció, serà el representant de les famílies qui es posi en contacte amb direcció.

Trobades amb direcció

• Varis cops al trimestre es fa una trobada amb les mares/pares delegades per informar de projectes que s’estan realitzant a nivell de centre, festes, …