CLOENDA DE SANT JORDI’24

Enguany Sant Jordi ha estat una setmana plena d’activitats culturals de les quals han gaudit tot l’alumnat del centre.

El passat dimecres 24 i dijous 25 els més petits i els mitjans de l’escola van poder escoltar un contacontes de la mà de tota un experta que els va captivar. Amb aquest acte es volia inaugurar la biblioteca del centre que ja està preparada per a funcionar després de tot un any d’espera degut a les obres de remodelació del centre.

Com a cloenda de totes les jornades culturals realitzades al llarg de la setmana, els artistes Mus-e van representar-nos l’obra “Retahila Ballet de Sant Jordi” a tot l’alumnat de 3r fins a 6è.

L’Olga Ponce i el Moisés, amb un grup de ballarins i ballarines de la seva acadèmia, ens van mostrar l’art del flamenc i la dansa contemporània amb una obra molt especial sobre la llegenda de Sant Jordi.