COMENÇA EL CONNECTA JOVE 2017

L’Ajuntament del Prat ha posat en marxa, per tercer any consecutiu, el programa d’Aprenentage i Servei “Connecta Jove” en col·laboració amb dos instituts del municipi i de la mà de la Fundació Catalana de l’Esplai.

L’experiència, d’abast estatal, fa possible que alguns alumnes de 4t d’ESO participin del programa impartint tallers d’informàtica bàsica  a persones adultes del municipi. Tanmateix, des de la pròpia escola i des de la filosofia de Comunitats d’Aprenentatge, oferim des del curs passat un nivell avançat (ACTIC) amb professorat voluntari del centre.

Enguany a la nostra escola estem duent a terme 3 nivells diferents:

• Nivell bàsic

Per aprendre a utilitzar els ordinadors des del començament. Sobretot va dirigit a persones que no tenen nocions d’informàtica.

Horari: Dilluns de 9h a 10h

Inici: Dilluns 30 de Gener de 2017

Finalització: Dilluns 13 de Març de 2017

Acte de cloenda, entrega de diplomes: la setmana del 27 al 31 de març de 2017

• Nivell Beca.MOS

Per aprendre a utilitzar i dominar el programa WORD. Aquesta formació esta dirigida a persones amb nivell d’informàtica d’usuari que es vulguin treure el Certificat de Microsoft Office WORD. Cost de l’examen: 12€

Horari: Dilluns de 10h a 11h

Inici: Dilluns 30 de Gener de 2017

Finalització: Dilluns 13 de Març de 2017

Acte de cloenda, entrega de diplomes: la setmana del 27 al 31 de març de 2017

• Nivell ACTIC

Formació dirigida a persones amb domini informàtic d’usuari i que es vulguin treure la Certificació d’Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Cost de l’examen: 20€, aproximadament.

Horari: Dimarts de 15h a 17h

Inici: Dimarts 31 de Gener de 2017

Finalització: Finals de Juny de 2017

SI ESTEU INTERESSATS EN PARTICIPAR-HI, ENCARA HI HA VACANTS .

No us els podeu perdre ja que són cursos profitosos per incrementar la formació necessària en la societat del segle XXI!.

connecta-jove-1