Educació Infantil

L’adaptació és un procés que acompanyem de manera respectuosa.

Els nens i nenes que comencen a l’escola, entren en un espai nou, amb gent nova, els infants es separen de la seva figura de referència.

A la nostra escola propiciem moments de rebuda, acompanyament, de respecte, de seguretat, cura i amor. Una mirada atenta, respectuosa, que faciliti aquest procés.

Un dels  pilars de la nostra escola  és l’acompanyament  a l’infant, en el seu procés d’adaptació a l’espai, els materials, explorar els diferents racons de la classe, trobar-se amb  les famílies i amb els adult que acompanyen  a l’escola, adaptar-se a les normes establertes, fer-se un lloc en el grup.

A Educació Infantil treballem per Espais d’Aprenentatge on es tenen en compte les diferents intel·ligències:

A continuació compartim un enllaç que fa referència al dia a dia a Educació Infantil i de quina manera es treballa:  un-dia-a-leducació-infantil

Espais d’Aprenentatge