EL NIU

El niu es troba a la planta baixa, al costat de la Biblioteca, és un espai força ampli on es poden realitzar molt jocs i activitats. Les parets són de color blau i blanc .Té un lavabo propi, així els alumnes D’Educació Infantil no han de sortir del Niu per anar al lavabo.
El niu es fa servir per fer Educació Físic i l’ambient de Psicomotricitat. A més a més també s’utilitza per practicar els balls de carnaval i final de curs, també hi ha aparell de música per poder practicar les diferents coreografies. Al Niu hi ha materials per a dur a terme Educació Física o psicomotricitat com per exemple: cercles, màrfegues, pilotes, etc.
El Niu els agrada molt als alumnes perquè és un espai on es fan moltes activitats divertides, jocs, balls i moltes coses més.