AULA DE MÚSICA

A l’escola Pau Boada hi ha una aula de música que està situada al primer pis . L’espai de música és molt gran i té 4 finestres, les parets són de color blanc i blau. A l’aula de música hi ha moltes cadires que tenen una petita taula per poder-hi escriure, un armari per guardar els instruments, una pissarra digital, diferents altaveus, un ordinador i un projector per poder veure les partitures mentre els alumnes canten o toquen els instruments.
En aquesta aula els nens de primària fan música amb l’Ignasi i el Carles. A més a més es fa el projecte +música, on els alumnes de 3r, 4t i 5è aprenen a tocar el violí, la viola, el violoncel i el contrabaix. Aquest projecte és molt enriquidor, ja que a més del mestre de música, ve una mestra de l’Escola Municipal de Música M.Dolors Calvet a ensenyar a tocar els diferents instruments. Durant aquestes classes, els alumnes fan tota la música amb els instruments de corda. A les tardes també s’utilitza per a fer l’ambient d música amb els alumnes d’infantil. Aquest espai, com és tan gran, també serveix per a assajar balls i obres de teatre que fan els diferents cursos. A més de tot el que hem dit, en horari extraescolar es fa una extraescolar de guitarra.
Als alumnes els encanta anar a aquesta aula perquè saben que s’ho passaran genial aprenent música.