PREINSCRIPCIÓ 2021 – 2022

Organització de la Jornada de Portes Obertes prèvia al procés de preinscripció escolar per al curs 2021-22

Dimarts 16 de febrer, a les 17.00h, farem una reunió telemàtica en la que explicarem el projecte educatiu d’escola. Properament publicarem l’enllaç de la reunió.

En cas de no tenir accés a la reunió telemàtica, oferirem una trobada presencial dijous 25 de febrer a partir de les 17.00h en grups de màxim 10 persones i amb cita prèvia (a través de l’aplicació cita prèvia que hi ha a la web i/o del telèfon de l’escola.

Us podeu posar en contacte amb nosaltres per realitzar qualsevol consulta o per si no heu pogut assistir a la reunió telemàtica i voleu conèixer l’escola:

Telèfon: 938921403

Correu electrònic a8034126@xtec.cat.

3r Repte de la Biblioteca

T’has adonat del fred que fa? L’hivern m’agrada molt perquè ens tapem amb guants, bufandes, un pijama ben calentó… I sobretot amb la manta!

Què et sembla si m’expliques què és el que t’agrada a tu de l’hivern? I per fer-ho més divertit, et veus capaç… Llegeix més»

32è CONCURS CULTURAL

El passat mes de desembre, es va dur a terme el 32è Concurs Cultural organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Penedès, on es convida a participar a l’alumnat de totes les escoles i instituts de la nostra comarca mostrant els seus treballs artístics.
L’alumnat podia participar… Llegeix més»

La llum i la foscor a P3

Als nens i nenes de P3 ens encanta les sessions de llum i foscor! A l’aula hi trobem diferents espais amb diferents propostes i materials per jugar i aprendre tot experimentant amb els colors, les formes la llum i la foscor.

Ja ha arribat el Tió a P4

El fred ha començat i el Tió a l’escola ha arribat. A infantil estem molt contents i la classe de p4 dels Pastorets moltes cançons li cantem. Cada dia li posem menjar i refrigeri i el tapem perquè no es refredi.

Ja tenim aquí a la nostra Vinyet!

Moltes gràcies a totes les persones que han participat al repte de dibuixar la Vinyet, la mascota de la nostra biblioteca: Ailyn, Darel, Lucia, Jinan, Ismail, Vera, Héctor, Omaima, Maryam, Carla, Yusef, Julieta i Dani.

Us presentem a la nostra Vinyet:

Moltes felicitats Héctor Ruiz!

A 2n treballem en grup

Els nens i nenes de segon estem treballant el projecte del cos humà. Per fer-ho hem creat grups de treball per tal de treballar la cooperació. Ens esta agradant molt!

Cliqueu a la imatge per veure més fotos.