Atenció! Atenció!

L’escola Pau Boada es veu inmersa en un misteriós cas!

Després de penjar ahir el vídeo de la cançó d’en Cesk Freixas, hem rebut un vídeo d’en Víctor Nin, guitarrista que toca amb en Cesk. S’ha produït un robatori a casa seva i demana ajuda als nens i nenes de l’escola Pau Boada. Voleu saber què els han robat?

Mireu el vídeo i, a partir d’ara, tingueu els ulls ben oberts per si trobeu alguna pista per l’escola. En Cesk i els seus amics músics necessiten la nostra ajuda.

Som-hi Pau Boada!

4t Repte de la Biblioteca

Aquest mes és el més especial per la lectura perquè el dia 23 és el dia de Sant Jordi. Tal i com marca la tradició ens regalem llibres i roses.
En aquest repte et proposo que llegiu en família un dels llibres que heu comprat i… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2021 – 2022

Organització de la Jornada de Portes Obertes prèvia al procés de preinscripció escolar per al curs 2021-22
Dimarts 16 de febrer, a les 17.00h, farem una reunió telemàtica en la que explicarem el projecte educatiu d’escola. Properament publicarem l’enllaç de la reunió.
En cas de no tenir accés a la… Llegeix més»

3r Repte de la Biblioteca

T’has adonat del fred que fa? L’hivern m’agrada molt perquè ens tapem amb guants, bufandes, un pijama ben calentó… I sobretot amb la manta!

Què et sembla si m’expliques què és el que t’agrada a tu de l’hivern? I per fer-ho més divertit, et veus capaç… Llegeix més»

32è CONCURS CULTURAL

El passat mes de desembre, es va dur a terme el 32è Concurs Cultural organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Penedès, on es convida a participar a l’alumnat de totes les escoles i instituts de la nostra comarca mostrant els seus treballs artístics.
L’alumnat podia participar… Llegeix més»