Pla d’obertura de l’Escola juny ’20

PAU BOADA DES DE CASA!

#TotAniràBé #JoEmQuedoACasa.
L’equip de professionals de l’escola agraïm el suport de l’AMPA en la realització del vídeo i al Grup de música GERTRUDIS per la cessió d’ús de les seves cançons.

A partir d’ara, per veure les vostres tasques ho haureu de fer a través de la plataforma Moodle!

Tutorial per entrar al moodle                   Tutorial de com penjar una tasca al moodle.

Campionat d’Escacs On-line Jespe

Hola nens i nenes de l’escola Pau Boada,
En primer  lloc desitjo que tots estigueu perfectament de salut.
Us volem informar del 1r Campionat d’Escacs Jespe  Online, amb inscripció gratuïta per tots els participants.
És una activitat nova i innovadora per a tots els alumnes de l’escola!, facin… Llegeix més»

ENIGMA MATEMÀTIC

Ja tenim aquí l’enigma d’aquesta setmana, a veure si el podeu resoldre.
Una nit, mentre en Bonaventura intentava agafar el son, un pispa ha entrat a la seva habitació i li ha robat,
sota la seva mirada, tots els objectes de valor. Tot i així, en Bonaventura… Llegeix més»