Projecte final Fem Cançons

Després de molts mesos de feina i investigació, els nens i nenes de 5è C de l’escola Pau Boada han resolt el misteri i han ajudat el Cesk Freixas i el Víctor Nin a recuperar les cançons que els havien robat. Aquí us deixem la nostra versió de la cançó “Vinc d’un lloc” amb l’acompanyament al violí de l’Aida Ortiz. Tot un luxe poder viure com a grup aquestes experiències musicals. L’any vinent, més i millor!!!
Bon estiu!

L’hort d’infantil

Els nens i les nenes de P5A i P5B es van introduir en l’horticultura ecològica el passat mes de febrer. Vam fer el nostre propi hort comestible amb verdures (enciams i espinacs) i hortalisses de temporada (raves i pastanaga).
Ja hem recollit els primers fruits i hem pogut realitzar unes… Llegeix més»

Concert + Música 2021

Concert + música de 4t, 5è i 6è
Un goig tornar a sentir els arcs fregant les cordes dels instruments i poder gaudir de les dolces melodies i armoniosos ritmes que han omplert l’escola d’alegria.

CLICA A LA IMATGE PER VEURE TOTES LES FOTOS I VÍDEOS
#PMOE… Llegeix més»

4t Repte de la Biblioteca

Aquest mes és el més especial per la lectura perquè el dia 23 és el dia de Sant Jordi. Tal i com marca la tradició ens regalem llibres i roses.
En aquest repte et proposo que llegiu en família un dels llibres que heu comprat i… Llegeix més»