AULA D’INFORMÀTICA

L’aula d’informàtica es troba al segon pis. És una aula molt gran plena d’ordinadors, concretament 13 ordinadors per poder fer informàtica amb mig grup i que cada alumne tingui un ordinador. A part d’ordinadors també hi ha una pissarra i referents d’aula que ajuden als alumnes a fer servir els ordinadors.

En aquesta aula a més de fer informàtica també es fa el projecte de robòtica, que és nou d’aquest any i el duen a terme els alumnes de 3r a 6è. Aquest projecte consisteix en construir i programar un robot, primer de tot els alumnes construeixen el robot amb Lego Wedo 1.0 , un cop construït el programen (li diuen les accions que volen que faci) i ho fan amb el programa Scratch.

Els alumnes de l’escola troben agradable l’aula d’informàtica perquè fan juguen als ordinadors mentre aprenen a fer-los servir.