AULA D’IDIOMES

L’aula d’idiomes es troba al segon pis, és gran i té tres finestres que donen al pati. Les parets són blaves i blanques. En aquesta aula les taules són més grans, són taules de sis persones perquè els alumnes s’asseguin per petits grups. En aquesta aula es fa el projecte de medi i d’arts.
Per l’aula d’idiomes hi passen tot els alumnes de primària, és l’aula on els nens i nenes aprenen anglès, per això hi ha recursos diferents que en una altre aula, com per exemple imatges, referents d’aula, altaveus, projector i moltes més coses que ajuden als alumnes a aprendre l’anglès.
L’aula d’angles és un espai que agrada als alumnes perquè aprenen un altre idioma practicant molt la conversa i a més es fan jocs molt divertits.