Voluntariat per la Llengua

Escola Pau Boada

El 14 de febrer va tenir lloc la presentació de la tretzena edició del VxL a l’escola Pau Boada, de Vilafranca del Penedès. A més de les 14 persones, entre voluntaris i aprenents, que van participar en la presentació d’aquesta edició, també hi van assistir la directora de l’escola, Imma Badell, i la tècnica d’Integració Social, Pilar Arbós.

Així doncs, a partir de la data de presentació, 16 persones (7 voluntàries i  9 aprenentes) van començar les trobades setmanals de conversa.

Com en les altres ocasions, el programa ofereix la possibilitat d’organitzar parelles lingüístiques entre pares i mares de l’escola, i també amb persones vinculades al barri de l’Espirall, Associació Gent del Barri.

Des de l’any 2018, l’escola Pau Boada forma part de les entitats i organismes adherits al VxL que donen suport al programa.

CLICA AQUÍ PER LLEGIR LA NOTÍCIA.

Nou article al CNL de l’Alt Penedès i el Garraf

Clica sobre la imatge per llegir-lo

Benvolgudes / Benvolguts,

Ens fa molta il·lusió enviar-vos aquest correu amb la nota de premsa que ha publicat la DGPL perquè conegueu els resultats provisionals del VxL 2018, en què el programa ha aconseguit un rècord històric de participació de parelles lingüístiques. Per llegir la notícia, cliqueu AQUÍ.

La volem compartir amb vosaltres, que també en sou protagonistes, i donar-vos les gràcies pel vostre temps i tot el suport que doneu al programa, que ens ajuda a fer més forta la veu del VxL.

Moltíssimes gràcies de tot

Llistat d’entitats col·laboradores: https://www.cpnl.cat/xarxa/cnlaltpenedes/voluntaris/entitats.html

Fotografia de la signatura del curs 2018-2019

Fotografies de les activitats durante el curs 2018-2019