Edifici d’infantil

L’Escola Pau Boada té dos edificis, un més gran on van tots els nens i nenes de primària, i l’altre més petit que és el d’educació infantil. En aquest edifici només hi van els i les alumnes d’educació infantil. Està situat al final de pati, no és gaire gran i només té una planta. L’edifici té quatre aules, una aula de P3, una de P4 i dues aules que s’utilitzen per a fer els ambients. L’edifici està envoltat pel pati, aquest pati només el fan servir els alumnes d’infantil i està separat de la resta del pati per una tanca.
En aquest edifici fan classe l’alumnat de P3 i P4, a més a més, cada tarda es fan els ambients, on es reuneixen la majoria d’alumnes d’infantil per a fer els diferents tallers i activitats d’ambients.