Visita famílies a l’exposició de Dones artistes

El passat 8 de març, dia Internacional de la Dona, vam obrir les portes de l’escola a totes les famílies per fer-les partícipes de l’exposició de les dones artistes que tots/es els/les alumnes de l’escola havien creat des de l’octubre. Allà vam poder apreciar el treball de 4 dones que, dins de la seva vessant artística, han trencat els convencionalismes de la seva època i donat a conèixer la seva art, com són la Beatrix Potter, la Sanna Annukka, la Yayoi Kusama i la Frida Kahlo. Creiem que era hora de donar veu a artistes femenines, sabent més sobre elles, entenent la seva art i fer un petit homenatge amb els treballs dels nostres infants.

Us agraïm a totes les famílies que us vau poder apropar tant el matí com a la tarda!!! A més, com podeu veure una de les exposicions, en concret la de la Yayoi Kusama era col·laborativa, i tots vam poder deixar la nostra imprenta. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!