ORIENTACIONS SOBRE ACTIVITATS PER ALS ALUMNES A CAUSA DEL TANCAMENT PEL CORONAVIRUS

Les activitats han de contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal (gestió del temps, autoregulació, presa de decisions…) i ser significatives per a l’aprenentatge; poden consistir en la realització d’activitats d’observació i de contrast d’elements propers a la realitat de l’alumne, de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques, lúdiques…, activitats alternatives a l’aprenentage a l’aula que no és possible fer pel tancament dels centres.

Tot i que el treball habitual a classe, amb interacció entre alumnes i docents, és difícilment substituïble per un treball equivalent a casa, és recomanable una rutina diària evitant que siguin tasques repetitives, d’una durada excessiva o no contextualitzades, de manera que tinguin sentit per a l’infant i es respectin les seves necessitats de descans, el temps de lleure i la convivència familiar.

A continuació us proposem un recull de propostes referides a les diferents etapes educatives:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>