…Tornarem amb els dies regalats i amb els somriures dels que ja hi tornen a ser…

Benvolgudes famílies, benvolguts alumnes

Els mestres i les mestres hem preparat un  vídeo per tal de fer-vos arribar missatges positius a vosaltres i a les vostres famílies en aquests moments tan complicats que estem vivint. Cliqueu al títol i podreu veure el vídeo.

Una forta abraçada

L’Equip Docent

Escola José Juan Ortiz

1. Inma

Moltes gràcies, és un missatge preciós i ens ha agradat molt. Una forta abraçada per tots i totes vosaltres I per tots els companys I families i esperen fins aviat.

2. Camila Martinez

Precioso el vídeo, a los peques les ha encantado , gracias a tod@s por las palabras de ánimo y apoyo a nuestros hijos y deciros que es un placer formar parte de esta enorme familia que es el JJ Ortiz. Sois la leche!! ????????????????????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3. Yolanda Romero

Gràcies a tot l’equip, per aquesta injecció d’adrenalina i positivisme.
    A les nenes i a nosaltres ens ha encantat i emocionat.
    No paren de mirar-lo una i altra vegada.
    Esperem que cada un de vosaltres estigueu bé, portant-lo el millor possible i que aviat es pugui tornar a la normalitat, ja que les nenes estan desitjant tornar a l’escola.
    Mentrestant un somriure i molts ànims