A l’Ortiz, tots aprenem…

Els i les mestres de l’escola hem realitzat una formació en STEAM amb material LEGO.

Aquesta metodologia LEGO/Education a l’aula permet que cada alumne pugui experimentar i realitzar un aprenentatge més funcional.

El mon STEAM ofereix activitats i tallers per apropar i fomentar als infants l’interès per a la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques. Es combina material i metodologies que ens permeten apropar la robòtica, la mecànica i la programació de forma lúdica i divertida utilitzant principalment material de LEGO.

Els alumnes i les alumnes de 3r treballaran amb aquest material durant uns dies.

L’objectiu és aconseguir un repte de manera col·laborativa, formular hipòtesis i presentar els seus descobriments a la resta de companys i companyes.

Clicant a la imatge podeu veure algunes fotografies de les tasques de la formació.