Recomanacions estiu Curs 2019-20

Estimats i estimades alumnes i famílies.

Us fem a mans les RECOMANACIONS per a aquest estiu. Ha estat un curs difícil des de molts aspectes. De part del Claustre de mestres de l’escola us volem agrair la vostra feina des de casa en moments molt difícils, amb el suport que heu mostrat als vostres fills i filles dins de les vostres possibilitats, i amb el suport als vostres mestres. Tots plegats hem reforçat la gran Comunitat Educativa de l’escola, on tothom (alumnes, famílies, personal docent i no docent de l’escola) ha posat el seu granet de sorra per ajudar-nos, paradoxalment, a vèncer la distància social obligatòria.

Son recomanacions perquè tots us mereixeu descansar i gaudir del plaer de no fer res o de fer aquelles coses que més ens agraden, però volem donar-vos orientacions en cas que decidiu dedicar una part del temps a repassar o reforçar aquelles coses que hem treballat al llarg del curs, i per tant, ni són obligatòries ni us les demanarem al setembre quan ens tornem a veure.

Com sempre, podeu accedir-hi clicant els diferents blocs.

Us desitgem un bon estiu i us enviem una abraçada gegant.

El claustre de mestres de l’Ortiz