Malauradament el Carnaval s’ha acabat. El passat dimecres 17 els nens i nenes de 4t A van fer un judici que van veure online la resta de nens i nenes de l’escola. Aquí el teniu.

Una vegada vist el judici tota la comunitat educativa: pares i mares, nens i nenes, avis i àvies, mestres, monitores de menjador…tothom va tenir la oportunitat de poder votar quina volien que fos la sentència del judici. Aquí teniu el resultat de les votacions:

Una vegada vista la opinió, molt repartida, del que calia fer amb Sa Majestat Carnestoltes, rei dels Pocasoltes, els companys i companyes de 4t A ens van presentar la sentència del jurat.

Doncs si, Sa Majestat va ser obligat a abandonar l’escola en direcció a la deixalleria, on es va executar la sentència. Aquí podeu veure com les forces de l’Autoritat de l’escola fan acomplir la Sentència.

Fins l’any vinent!!!

(Per veure la informació ampliada cliqueu a la imatge)