I a casa, tu què fas? Últimes fotos del curs (Primària)

Benvolgudes famílies, benvolguts nens i nenes.

Us deixem les últimes fotos publicades als blocs de primària. Des de la comissió TAC del centre, i en nom de tots els mestres i les mestres que gestionem els blocs i el nodes de l’escola, volem donar-vos les gràcies per la vostra implicació com a famílies i com a alumnes. La veritat és que ens heu fet la feina més fàcil i entre tots hem construït un àlbum de records de tot aquest període tan surrealista.

Com sempre, si voleu accedir a veure les últimes fotos, podeu clicar a les imatges dels blocs dels cicles.

Una abraçada de tot el claustre de professors de l’Ortiz. Fins aviat!