Carta a les famílies…

Benvolgudes famílies,

Ha arribat el final de curs. Un curs atípic i fora de la normalitat. La situació que hem viscut tots plegats ha estat molt complicada i molt difícil de gestionar. Difícil a nivell de gestió de les emocions i a nivell educatiu que ha suposat un canvi important. Hem passat d’un aprenentatge personificat a un aprenentatge virtual, d’un aprenentatge en viu a un aprenentatge a través de la pantalla.

Els finals de curs acostumen a ser divertits i alegres, aquest any tanquem amb una sensació estranya i freda donat que no ens hem pogut acomiadar i desitjar-nos un bon estiu de manera presencial, amb una abraçada.

Final de curs implica també avaluació, informes, notes… Aquest darrer trimestre heu estat treballant al costat dels vostres fills i filles i és per aquest motiu que també us mereixeu una valoració.

L’Equip Directiu i el Claustre de Mestres us volem fer arribar les nostres FELICITACIONS i agraïment per la tasca feta; per la paciència, per la implicació i acompanyament en aquest període. Sabem que no ha estat fàcil, sabem que tots i totes hem tingut situacions personals i laborals diferents i complicades, però ens consta que heu estat presents acompanyant als vostres fills i filles dedicant moltes hores i amb molta paciència.

D’altra banda felicitar també als nostres alumnes que han estat uns veritables CAMPIONS I CAMPIONES en aquest partit que ens ha tocat jugar. Han demostrat una gran capacitat d’adaptació i ens han donat a tots plegats una lliçó de vida.

No ens podem oblidar en aquest escenari del paper dels mestres. Professionals que d’un dia per l’altre van canviar l’escenari de l’aula per l’ordinador i el teletreball. Ens consta que també han tingut situacions complicades i difícils, però s’han mantingut fermes entomant aquesta situació com un repte personal i de creixement professional.

Hi ha un terme que s’utilitza molt a l’educació: COMUNITAT EDUCATIVA. La definició d’aquest terme la podem  trobar en el que  hem aconseguit durant aquest període: un espai on famílies, alumnes i mestres hem treballat per un bé educatiu comú: continuar amb l’educació dels vostres fills i filles, dels nostres alumnes.

No sabem com tornarem, però ho farem amb il·lusió, tenint en compte els errors per tal de solucionar-los i millorant allò que ja ens ha funcionat; però sobretot tornarem amb la confiança que treballarem tots i totes plegats (famílies, alumnes i mestres) per entomar un altre curs que de ben segur serà diferent i suposarà per a tots i totes un gran repte.

Ara toca gaudir de l’estiu, un estiu diferent. Un temps per desconnectar i realitzar, en la mesura del que sigui possible, allò que no hem pogut fer fins ara: gaudir en i amb la família.

GRÀCIES FAMÍLIES !

GRÀCIES NENS I NENES !

GRÀCIES MESTRES!

Per últim comentar-vos que al bloc de l’escola trobareu recomanacions per aquest estiu, però sobretot: gaudiu.

La direcció

Escola José Juan Ortiz

Sant Andreu de la Barca, 19 de juny 2020

1. Mila

Feliz verano a todos y todas. Ante esta situación habéis demostrado todo el equipo del JJ Ortiz que ante una situación tan complicada sois muy grandes y habéis estado ahí en cada momento. Nosotros como padres de una alumna que ha acabado este año y como padres de un alumno que pasa a cuarto el curso que viene queremos daros las gracias por todo y por ayudarnos a llevar la cuarentena más entretenida . Sea como sea la vuelta aquí seguiremos para seguir adelante . A disfrutar de este verano atípico , pero no por ello menos divertido . Un abrazo .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *