La música d’aquesta setmana

Hola Olivarencs i Olivarenques!

Engeguem amb força el tercer trimestre i millor començar-lo amb una melodia ben bonica, molt popular i alhora en una versió adaptada a les circumstàncies.

Ben coneguda és la cançó Do, re, mi que l’actriu Julie Andrews cantava a tota una colla de nens i nenes per ensenyar-los el poder i la màgia de la música en la pel·lícula musical Somriures i llàgrimes (1965). Aquesta versió que us proposo està adaptada a la situació tan estranya que estem vivint tots i totes, i s’ha convertit en un himne contra el coronavirus.

Maria, el personatge principal de la pel·lícula, els canta: “No tingueu por, però quedeu-vos tots a casa. Cal que ens rentem bé les mans i totes les coses… Res de fer viatges per a divertir-nos. No deixem que el virus es propagui! Queda’t a casa i aïllat, veu els teus amics online…”. També els dóna consells com que “La vida social s’ha de fer online, allunya’t dos metres de mi, mira la tele, beu vi… (això els pares, eh!?)… Tot això matarà el Covid-19″.

La proposta musical d’aquesta setmana per a totes les famílies de l’Olivar consisteix en que us desperteu amb aquesta cançó, que seria la que sonaria per entrar i sortir de l’escola si hi poguéssim anar! Està en anglès, amb subtítols: podeu aprofitar per practicar l’anglès i si no ho acabeu d’entendre podeu activar l’opció de traducció automàtica de subtítols a la mateixa pantalla de Youtube. Ah! i si voleu repassar les notes Do-Re-Mi-Fa-Sol-La-Si-Do’ aquesta cançó va perfecte!!! 🙂

Us animo a que deixeu els vostres comentaris de què us ha semblat aquesta cançó, si ja la sabíeu, si us ha agradat aquesta versió i si seguiu les recomanacions que us proposa, i també si els vostres pares i mares us han despertat amb ella!

PASSEU UNA BONA I MUSICAL SETMANA!

Manel

1. Eva

Moltes gràcies Manel

Una bonica cançó.

Aquets dies trobem a faltar molt la música i sort que aquets dies hem escoltat les caramelles i aquesta canvi.

Et volem donar les gràcies per ajudar-nos amb les cançons que ens vas enviant, que totes són molt boniques.

I dir-te que et trobem molt a faltar.

Ivet i Marta

2. Arnau i Nael

Manel ens ha agradat molt la cançó però no hem entès res. Si que la coneixíem però d’una altra manera. A la mama diu que aquesta cançó sempre lì ha agradat molt, la de veritat.

MOLTES gràcies. Som l’Arnau i el Nael