SOM ESCULTORS!

Aquesta setmana la proposta de “Posem-hi emocions” és una mica diferent.

Necessitareu fang o plastilina per modelar i un espai tranquil on poder treballar en silenci i de forma relaxada.

Si cliqueu el vídeo trobareu la versió instrumental de la cançó “Viva la vida” de Coldplay.

Us proposem que escoltant la música modeleu una petita ESCULTURA, deixeu-vos portar per la música i que el què sentiu mentre l’escolteu sigui la vostra inspiració.

Si us animeu a provar-ho, podeu fer-ho amb els ulls tapats i que el sentit de l’oïda i del tacte us guiïn.

TASCA: Escolteu la música i deixant-vos portar pels sentits modeleu una escultura. Poseu-li un títol. Feu fotos i envieu-nos al correu de les mestres el resultat final.

DATA LÍMIT D’ENTREGA: Dimarts 2 de juny.