Setmana boja a l’Olivar

La setmana del 5 al 9 de febrer vam celebrar la Setmana Boja a l’Olivar i aquest any el personatge encarregat de donar-nos les consignes carnavaleres a seguir durant tota la setmana va ser en Pinyol Pinyat, un pinyol d’oliva gegantí molt divertit i engrescador!

Els nens i nenes de l’escola ens vam aprendre la seva cançó, tot adaptant la lletra de la tonada popular valenciana “La Manta al Coll“… que us deixem aquí per si voleu recordar-la i cantar-la!

Pinyol Pinyat, Pinyol Pinyat,
a l’Olivar, ja has arribat!
Pinyol Pinyat, Pinyol Pinyat,
a l’Olivar, a l’Olivar ja has arribat!!

Arreando, xim, pam, pum!

En Pinyol Pinyat ens va demanar que el dimarts portéssim una peça de roba del revés per fer ploure, i ho vam aconseguir abans que s’acabés la setmana! El dimecres vam celebrar un Cap d’Any amb campanades i cotilló i tot! L’endemà la consigna va ser portar un mitjó de cada color per anar divertits i còmodes alhora a la sortida del Dijous Llarder, que aquest any vam fer tots junts a prop de l’escola acompanyats pels tàndems (parells d’infants xics i grans). I per acabar de rematar la setmana, el divendres tothom va venir a l’escola amb pentinats originals i vam poder celebrar el tradicional Mercat de Carnestoltes de l’Olivar amb esmorzar inclòs de pa amb xocolata per a tots, gentilesa de l’AFA de l’Olivar.

Us deixem un bon grapat de fotos que trobareu tot clicant en aquest enllaç, on també hi trobareu el missatge que ens va deixar en Pinyol Pinyat quan es va acabar la setmana!

A REVEURE I FINS L’ANY QUE VE!!!