SARA TOLEDO HA ESTAT FINALISTA EN EL PREMI SAMBORI

L’alumna de la classe dels Pit Roig de sisè, Sara Toledo ,  ha estat finalista en el concurs literari PREMI SAMBORI organitzat per Òmnium Cultural. El premi el recollirà el divendres 24 de març a les 6 de la tarda al Pavelló de Suècia de Berga.

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

La participació, en aquest premi, ha anat en augment any rere any i en l’edició passada van arribar a la participació total de 130.000 alumnes que el converteix en el premi literari escolar amb més participació d’Europa.

MOLTES FELICITATS SARA !!!