Prolongació del període de confinament

Benvolgudes famílies,

En primer lloc,  tot l’equip de l’Olivar us vol transmetre ànims, serenor i tranquil·litat. Malgrat la distància, rebeu una forta abraçada i tot el nostre escalf per portar de la millor manera  possible aquesta situació tan excepcional.

El Departament d’Educació i Inspecció ha convocat a les direccions dels centres educatius aquest dijous per fer una reunió per videoconferència. Esperem que ens donin unes indicacions clares de com cal procedir davant la prolongació del període de confinament pel Covid19.

Ahir tots ens vam assabentar que amb tota probabilitat l’inici de la tercera avaluació es farà en confinament. Heu de saber que estem a l’espera dels criteris generals que el Departament d’Educació publicarà en forma de noves orientacions a partir del 13 d’abril.

Sembla que la docència s’haurà de fer de forma virtual i l’avaluació també serà qualificadora, de manera que, molt probablement, caldrà revisar els criteris d’avaluació formulats per cada centre educatiu i adaptar-los a les limitacions formatives i personals de cada alumne/a.

Tot el claustre estem en contacte i fem diferents trobades per videoconferències. La complexitat de la situació ens exigeix la màxima coordinació per tal donar-vos una resposta educativa coherent i equilibrada.

Ens preocupa no poder garantir la comunicació i el suport regular amb tots els nens i nenes i totes les famílies. Volem garantir la igualtat d’oportunitats i que les tasques realitzades durant el confinament suposin un valor afegit en l’avaluació de l’alumne, i no una penalització, per tant s’hauria de garantir que tots i totes les alumnes disposin de les condicions materials adequades per portar-les a terme a distància.

Quan ens arribin unes orientacions més  concretes i específiques us ho comunicarem.

Qualsevol suggerència o dubte que tingueu respecte a la organització i gestió de totes les accions educatives ens ho feu saber.

Ànims, tot anirà bé, feu una abraçada i mil petons als vostres fills i filles.

Equip Directiu

L’OLIVAR