PROJECTE GEOCATING : ruta Els Tolls de les Valls

Els Tolls de les Valls i els Maquis hem participat en el projecte Geocating del grup Lacenet. En el projecte hi participen diferents escoles i consisteix en preparar una ruta amb Gps i brúixula i presentar-la. Un cop totes les rutes estan presentades , cada escola n’escull una i la va a fer.

Els alumnes de cicle superior hem estat preparant un petit recorregut d’entre 7 i 8 Km per l’entorn de l’escola. Hem après a interpretar un mapa amb corbes de nivell, a orientar-nos amb la brúixola i a marcar una ruta amb waypoints amb una aplicació de GPS de les tauletes.

Hem fet una sortida i hem anat describint l’entorn, marcant les cruïlles , fent fotografies i enregistrant la ruta a les tauletes.

Ha estat un projecte difícil ja que hem hagut d’aprendre a fer anar el GPS i a orientar-nos amb les brúixoles però ens en hem sortit molt bé.

Us deixem un vídeo amb un resum de la feina feta i us animem a fer la ruta en família . Fem esport,  fem salut !

Us adjuntem el full de ruta   per poder-vos guiar en la caminada i a veure si trobeu el tresor !

Full de ruta dels tolls de les Valls

Us deixem el link de la web Lacenet on hem penjat el projecte.