Premi Sambori

Com cada any l’escola ha participat al concurs literari Premi Sambori Òmnium, que és un premi de narrativa en català dirigit als centres educatius dels Països Catalans.

Volem felicitar a tots els alumnes pel seu esforç en els treballs enviats i especialment a les dues alumnes que han estat premiades:

• Laia Vives (Espiadimonis) pel seu treball “La Beluga i el cavallet de mar”.

• Íngrid Manubens (Cuques de Llum) pel seu treball “Mar, la sirena diferent”.

Enhorabona a les dues!

1. Txell

Moltissimes felicitats!

Cada any, com escola, ens agrada participar en el Premi Sambori per transmetre als nostres alumnes l’amor a la cultura i la llengua catalana.

Txell