MIAU!

ATENCIÓ!! Ens han dit que el Miau, el gat de l’Olivar, ronda encara per l’escola tot i el confinament!! I no només això, sinó que diuen que també s’hi han apropat tot d’animals salvatges dels voltants: esquirols, llebres, guineus… Es clar… com que el maleït virus aquest no afecta el animals, doncs s’hi poden passejar tranquil·lament! I ja va bé, perquè així no hi aniran ratolins a rosegar les feines que vam hi deixar ni els llibres que s’han quedat a l’escola i a la biblioteca!

Mireu el vídeo que hem preparat per a tots vosaltres els i les mestres de l’Olivar i tot el personal que treballa a l’escola, perquè estigueu ben animats en aquest confinament que tant s’allarga i per desitjar-vos una bona setmana i Diada de Sant Jordi… i si trobeu el Miau o algun altre animaló que ronda per allà feu-nos-ho saber en els vostres comentaris al final d’aquest article!!!

Us estimem molt i ens en recordem molt de tots vosaltres! Ens en sortirem!

Equip de Mestres i Personal d’Administració i Serveis 🙂 🙂 🙂

Escola L’Olivar – Castellnou de Bages

1. Marina Iñiguez

El video és espectacular!!! Moltes gràcies pel vostre esforç i dedicació. Ànims i endavant que tot anirà bé. Per cert, hem enxampat el gat, i tenim una foto per demostrar-ho, però no desvelarem el misteri (si no, no té gràcia pels que veuen els comentaris abans que el video :P). Petons i una forta abraçada. Molt bona setmana i diada, també us estimem i us trobem a faltar.

2. Marta (Alzines) i Marc I. ( Guineus)

Gràcies per enviar-nos aquest vídeo!

Molts petonets!! I també hem trobat el gat… :).

Molt bona diada de Sant Jordi a tots!

3. Esther Soler

Bones !
    A l’Anna li ha agradat molt veure-us a tots, té moltes ganes de tornar-hi! (també hem trobat al MIAU!!)
    Gràcies per fer-nos somriure!
    Cuideu-vos molt! SALUT!

Anna Cubilla

4. Biel Esteban (Alzines)

Hola sóc el Biel.
    M’ha agradat molt el vídeo.
    I a vosaltres us trobo molt a faltar!!!
    Molts petons per tots!

ahhh i el Miau l’he vist 🙂

5. Pablo Martínez

Hola, sóc el Pablo.

M’ha agradat molt el vídeo, és súper maco!

Gràcies per fer coses tan boniques per animar-nos!

Una abraçada a tots!