L’ART DE LA GEOMETRIA

Avui us presentem un quadre de l’artista expressionista Paul Klee. Aquest quadre titulat “CASTELL I SOL” va ser creat l’any 1928.

Paul Klee quan parlava dels seus quadres deia:

“ Una linea és un punt que es posa a caminar”

Us proposem dues activitats ben diferents.

Per una banda volem que feu memòria dels conceptes geomètrics que hem estat treballant a l’escola i que, observant el quadre, respongueu unes preguntes.

A continuació us deixem l’enllaç per resoldre el qüestionari:

També us proposem un treball plàstic. Us demanem que, igual que quan vam treballar l’artista Georgia O’Keeffe, feu la vostra pròpia interpretació d’aquest quadre i, utilizant la tècnica que més us vingui de gust, creeu la vostra pròpia obra del quadre “Castell i sol”.

TASCA:

1.- Respondre el qüestionari i enviar-lo un cop finalitzat. És important que reviseu si teniu alguna errada per anar aprenent.

2.- Utilitzant la tècnica plàstica que vosaltres escolliu, fer una interpretació del quadre “Castell i sol”. Enviar una fotografia del quadre al correu de la vostra mestra.

Podeu fer només una de les propostes o totes dues.

DATA LÍMIT D’ENTREGA: Dimarts 26 de maig.