La nostra bicicletada

El divendres 22 de setembre, els alumnes de 5è i de 6è vam marxar amb bicicleta a fer una ruta per Castellnou. Vam fer un recorregut de 18 km, passant per un mirador anomenat “Mirador de la costa Gran” on vam esmorzar.

Vam iniciar el dia a l’escola i després vam començar pedalant una pujada monumental que, a la vegada va ser molt cansada, però molt divertida perquè tota pujada té una baixada; així que no va estar tan malament.

A continuació, després d’esmorzar vam anar fins al pump track on podem recórrer-lo; però, en lloc d’això, alguns ens vam quedar a l’ombra descansant.

Finalment, vam arribar al nucli antic, que ja era el nostre objectiu i vam dinar una bona botifarra. Després, vam estar jugant per allà i vam fer cabanyes.

Agraïm molt l’esforç de totes les famílies que van participar tant a fer la botifarrada com a acompanyar-nos en la bicicletada erquè sense la vostra ajuda no ho haguéssim pogut fer igual de bé!!!

Escrit per Clàudia Jodar Gabernet

Si voleu veure més imatges del nostre dia sobre rodes, cliqueu a la imatge següent.