Junts fem escola… – Música Setmanal –

Nenes i nens, famílies, mestres, personal de l’escola… quins temps tan complicats hem hagut de viure aquestes últimes setmanes! Hem hagut de continuar fent escola però no tan junts com diu el lema de l’Olivar, sinó cadascú des de casa seva, davant de càmeres i de pantalles d’ordinadors, de tauletes i de mòbils, i tancats a casa com l’eruga que es tanca dintre del seu capoll i allà dins es transforma, qui sap, si en una preciosa papallona que descobrirà un nou i desconegut món.

Però aquesta manera tan estranya de fer escola ens ha ensenyat a totes i a tots a ser més forts i a prendre consciència de valorar aquelles petites coses que tenim a prop i que moltes vegades no els donem el valor que es mereixen… Hem trobat molt a faltar poder-vos fer abraçades, mirar-vos directament als ulls, veure-us créixer, estar a la vostra vora… però tot arriba a la seva fi, fins i tot el confinament més dur, i aquesta setmana toca el comiat perquè s’acaba el curs. En ser l’última, permeteu que us proposi unes quantes cançons per acomiadar-nos, i penseu que sempre que diem adéu és el final d’un tram del camí per començar-ne un de nou…

Les dues primeres cançons es titulen ADÉU i FINAL, i són un petit homenatge als Vinyaters del Putxot: Jan Via, Txell i Ivet Padullés, Laura Romero, Sergi i Guillem Rodríguez, Jan Rodríguez, Hugo Piúdo, Agustín Pereyra, Arnau Pareja, Natàlia Mestre, Asier Laserna, Clàudia Darwich, Xènia Cobet, Roger Cercós, Ïu Carballar, Martí Bohigas, Júlia Batista i Iris Asens, que les havien de cantar a la Cantània que estavem preparant i que el maleït virus ens va fer deixar a mitges. Qui ens ho havia de dir que el Món Virtual de què parlava la Cantània 2020 ens l’acabaríem trobant a sobre sense ni pensar-nos-ho!!? A tots els Vinyaters i Vinyateres els desitgem molta sort i encerts en el camí cap a l’Institut que ara comencen!

A la següent no li cal presentació: tot i que és del 2016 sembla que hagi estat feta per al moment present. Gaudiu d’aquesta meravellosa cançó i lletra del grup Doctor Prats… Adéu fins aviat:

I per finalitzar, la que sempre sona a l’Olivar per començar i acabar el curs, la Rumba de lOlivar… Us en recordeu del vídeo que vam preparar-vos per Sant Jordi? …Doncs aquí el teniu de nou!

♥ ♥ ♥  I DESITGEM QUE PASSEU UN MOLT BON, FANTÀSTIC I IMMILLORABLE ESTIU!!!  ♥ ♥ ♥

Manel