INFORMACIONS DEL TANCAMENT DE L’ESCOLA

La Generalitat de Catalunya ha adoptat com a mesura extraordinària el tancament de tots els centres educatius de Catalunya del 13 al 27 de març fins a noves indicacions.

Queden afectades TOTES les activitats en horari lectiu del centre, sortides, acollida, menjador i activitats extraescolars.

La jornada de PORTES OBERTES prevista pel dissabte 14 de març també queda suspesa fins a nou avís. En aquest sentit, estem esperant noves indicacions sobre el període de preinscripció.

Tal com a decretat el Departament, NO hi pot haver cap membre del personal docent ni de l’equip directiu al centre durant aquest període. Per tant, us anirem informant de possibles novetats a través del mail.

Atentament,
Equip Directiu
ESCOLA L’OLIVAR

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *