Fem PANELLETS!

Avui dimecres ens hem quedat a l’escola, res de sortides de camp per un dia! I és que ens tocava fer els panellets que divendres tots/es podrem tastar! Hem passat un bon matí parlant-ne, fent problemes de mates sobre aquests dolços, lletrejant-los i dibuixant-ne. Mans a l’obra, amb l’ajuda d’alumnes de cinquè, ha calgut ser molt pacients per aconseguir-ho. El resultat el veurem divendres: no hi falteu!

oriol

L’Oriol ha patit una mica a l’hora d’incrustar-hi els pinyons! Tot era ben enganxós!

luna

La Luna ha estat de gran ajuda, com els altres alumnes de cinquè. Moltes gràcies per la vostra ajuda! A la foto, la Luna, el Lluc, l’Iris i la Berta.

iratxe

L’Ainoa ha pogut treballar amb la seva germana, la Iratxe (d’esquena). Completaven l’equip l’Ivan i el Jan.

panelletsQuantes boles ben guarnides
Que de cop s’han convertit
En mil joies exquisides
Per deixar un golafre tip!

Fins divendres 🙂