El dia 29 de maig la classe de les Orenetes va pujar a l’escenari per presentar el musical de Matilda, un projecte que han preparat amb molta il·lusió i dedicació.
L’espectacle va ser tot un èxit! Les famílies i els mestres van poder gaudir d’una actuació plena d’emoció i màgia.
Felicitats, Orenetes! Heu demostrat que amb il·lusió, esforç i cooperació es poden fer coses tan extraordinàries com aquest musical!



