COMUNICAT A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

En primer lloc els nostres desitjos perquè totes i tots estigueu bé i donar-vos la benvinguda al tercer trimestre.

Hem completat la quarta setmana des de que el Govern decretés l’estat d’alarma i d’interrupció de les activitats docents presencials. Avui s’inicia el darrer trimestre i malauradament encara estem en situació d’excepcionalitat i en ple confinament.

El Departament d ‘Educació ha establert un operatiu amb criteris i orientacions per dotar de dispositius i connectivitat als alumnes que no en tenien amb l’objectiu de garantir la igualtat d’oportunitats. La primera onada d’actuacions només va enfocada als alumnes que acaben etapa:  6è de primària, 4t d’ESO I 2n de Batxillerat. Més endavant es plantejaran si fan més actuacions.

El centre ja ha activat el procés per poder fer l’esmentada dotació i seguir el protocol que ens han indicat.

Totes i tots ens estem adaptant de forma sobtada a un entorn de no presencialitat escolar, tots estem aprenent una mica més cada dia, amb incerteses i  inseguretats, però posant ganes i molta energia. Famílies, us demanem confiança i tranquil·litat, amb calma, ens anirem ajustant a tota la diversitat de necessitats que tenim a les aules i en els entorns familiars. La nostra intenció és arribar a tothom, estar al vostre costat i a la vostra disposició.

Al llarg d’aquesta setmana les tutores i mestres dels vostres fills i filles es posaran en contacte amb vosaltres per explicar-vos quan i com us faran arribar les activitats i propostes educatives i amb quina freqüència.  També us recordaran quins seran els canals i vies de comunicació, així com, quin serà l’ horari en el qual estarem virtualment disponibles.

Les tutores de Cicle Superior us aniran concretant sobre quines activitats s’exigirà retorn i es farà registre del resultat del treball presentat.  Per la resta de cicles i/o nivells l’escola està estudiant quina serà la millor fórmula per fer l’avaluació final.

Restem a la vostra disposició i disponibilitat per rebre les vostres propostes, suggeriments i/o aclariments.

Equip Directiu

L’OLIVAR