COL·LABOREM AMB LES ESCOLES DEL TIBET

Els i les alumnes de tota  l’escola hem col·laborat amb la ONG ROKPA venent postals de Nadal.

Durant el mes de desembre cada alumne va fer una postal. Cada família demanava quantes postals volia per als seus familiars i en pagava 1 euro. En total hem recollit 524€, els quals aniran destinats a l’escola de secundària de Chentsa, Tibet.

L’Encarna, la representant de l’organització Rokpa a Santpedor, va venir a l’escola per donar-nos les gràcies i per explicar-nos on aniran els diners que hem recollit.

Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració.

Si voleu més informació sobre els projectes d’aquesta organització ho podeu consultar a: www.rokpa.org

portada