Celebrem Sant Jordi 2023

Enguany vam fer un dia replet d’activitats per tots els alumnes de la nostra escola per tal de celebrar la diada de Sant Jordi.

A primera hora del matí vam celebrar els Jocs Florals dedicats a la poesia i amb un tema en comú per tot l’alumnat relacionat amb la natura. Aquests van estar presentats per uns alumnes de quart de primària acompanyats d’un jurat format per ex-mestres de l’escola, representants d’algunes famílies de l’escola i de l’ajuntament de Castellnou. En aquest enllaç podreu veure les fotos dels Jocs Florals.

Després del pati vam dur a terme un apadrinament lector entre tot l’alumnat de l’escola. La lectura exercita el nostre cervell: desperta vies neuronals, activa la memòria… Ens fa recordar, conèixer i aprendre. Allibera les nostres emocions: alegria, tristesa, por, amor… La lectura és un plaer i poder-la compartir entre nosaltres va ser fantàstic. En aquest enllaç podràs veure les fotos de l’apadrinament lector.

A la tarda, i per acabar aquest dia tant rodó, vam anar a veure l’obra de teatre ‘La llegenda de Jordi i Sant Drac’ que van interpretar els/les espiadimonis. Va ser tot un èxit i ho van fer genial. Aquí trobaràs les fotos i el vídeo sencer de l’obra de ‘La llegenda de Jordi i Sant Drac’