CASTANYADA REMULLADA

El dimecres 31 d’octubre vam celebrar a l’Olivar la festa de La Castanyada que, enguany, vam haver d’adaptar degut a la pluja. Com que no era viable anar caminant sota la pluja fins el Nucli Històric de Castellnou vam decidir quedar-nos a l’escola i fer tot un reguitzell d’activitats per cicles: hi ha qui va veure pel·lícules, altres vam fer danses, o vam poder escoltar contes… Va ser un matí prou entretingut malgrat la pluja que preparava els bolets que aviat sortiran (i ves que amb tanta aigua no surtin fins i tot sardines de sota els pins!).

A la tarda ens vam reunir tots al gimnàs de l’escola per ballar les danses i cantar la cançó de tardor que havíem preparat a les últimes sessions de música. Els castanyers i castanyeres de sisè ens van presentar les actuacions de tots els grups de l’escola. I els pares i mares també hi van ser convidats però per torns, ja que tenim l’escola gran i tots alhora no hi cabíem.

Havent acabat, les famílies van poder anar a menjar els panellets que havíem fet el dia abans i les castanyes que els pares i mares voluntaris de l’AMPA van venir a tallar i coure durant tot el matí a sota el porxo.

Tot plegat, la bona cara al mal temps va fer que poguessim gaudir d’una castanyada diferent de les dels últims anys però no per això menys entranyable. Gràcies a tothom per participar-hi tant cívicament, per ajudar a adaptar-nos a causa de les circumstàncies meteorològiques i us desitgem que  gaudiu de la TARDOR amb molta energia!!