A pedalar!

El dimarts 11 d’octubre els nens i nenes de cicle superior van anar a fer una bicicletada per Castellnou. Primer van escalfar una mica per la pista de l’escola, estaven molt emocionats i emocionades.

Quan van ser-hi tots els pares i mares van anar cap a Can Flequer i van parar a Comadalena. Alguns nens i nenes ja s’havien cansat i els pares i mares els animaven. Van fer moltes pujades i moltes baixades, però no es van rendir.

Com que tenien gana, quan van arribar al pump track van aprofitar per esmorzar. S’ho van passar pipa donant voltes!

Quan els mestres van decidir de marxar, van anar amb bici fins al nucli antic, on hi van trobar les mares i pares fent botifarres. Els nens i nenes van menjar molt tranquils.

Després de dinar van jugar molt bé fent botigues al bosc fins que ja va ser hora de marxar. Els nens i nenes es van cansar durant la tornada però van resistir i ho van fer.

Quan vam arribar a l’escola, alguns nens tenien agulletes i no podien caminar!

Fotos bicicletada 2022-23

Marta Iglésias

6è de primària

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *