Els Pastorets: making of

Després de la gran actuació dels artistes de l’escola als Pastorets de l’Olivar, us deixem unes imatges sobre com van viure els protagonistes les hores abans de la gran funció!

Making of dels Pastorets de l’Olivar

Les mestres de cicle superior volem felicitar a tots els/les alumnes de cicle superior pel gran esforç, implicació i il·lusió que han dedicat per fer que l’obra dels Pastorets fos un èxit.

També volem agrair la col·laboració de totes les mares i pares per la gran feina feta darrere el teló: maquillatge, vestuari, so (micròfons), gravació de vídeo, suport, … Junts fem escola!

Mestres de cicle superior