Balls d’educació física

Les Alzines hem estat fent un projecte de ball dins de l’àrea d’educació física. Durant aquestes últimes sessions del trimestre, l’alumnat s’han agrupat per grups i, després d’escollir les cançons que volien fer, s’han preparat una coreografia grupal.

El passat dimarts les van representar davant de l’alumnat de cicle mitjà i infantil de l’escola. Cal dir que han sortit balls molt ben fets i el projecte ha estat tot un èxit!

Si cliqueu a la imatge podreu veure els vídeos i algunes fotos de les actuacions.