POSEM-HI EMOCIONS

Feia dies que no us miràveu l’InfoK? Quan érem a l’escola acostumàvem a veure i escoltar les notícies que sortien un cop a la setmana.

Us proposem que us mireu l’InfoK del dia 13 de maig. Tots els articles estan lligats al que estem vivint aquests mesos. Fes clic a la imatge per a veure el programa.

TASCA: Deixeu un comentari a la pàgina, de quin article us ha agradat més i per quina raó.

1. sira

Hola,
    soc la Sira de les Alzines.
    El reportatge que m’ha agradat més es el que feien l’escola en mig del bosc perquè vull fer classe ja i perquè aixi ens podriem veure tots
    un altre cop.
    Mil petons.
    Sira

2. Biel Esteban ( Alzines)

Hola soc el BIEL a mi m’han agradat els de les infermeres i el dels reporters al vaixell
    m’ha agrada com les infermeres ajuden a la gent.
    I el dels reporters al vaixell per que m’agradaria fer una aventura com ells
    mols petons 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

3. Bruna

Hola Carme i Alzines,

Dels articles que he vist m’ha agradat el que sortien els metges perquè explicaven molt bé com treballen i és interessant.
    També m’ha agradat molt el del vaixell perquè em sembla molt fort que els hagi passat això, és una gran aventura.
    Adéu, molts petons!

Bruna

4. Marta Iglesias

Hola,
    Els que més m’han agradat son fem classe enmig del bosc perquè s’han pogut veure amb els amics, i l’altre és el del personal d’infermeria perquè explica la seva feina i així aprenem moltes coses sobre la feina que fan.
    Adéu molts petonets
    Marta

5. Jon Muñoz

M’ha agradat el vídeo número dos, el del vaixell.
    L’he trobat emocionant perquè jo voldria trobar-me en la mateixa situació, banyant-me al mar amb peixos. Jugant amb els meus nous amics imaginant que estem en un vaixell pirata mentre sona la música de pirates del carib.
    Fins divendres!!!!

6. Marina

M’ha agradat el video “Els vostres missatges i fotos” de tot anira bé perquè jo m’inspiro molt ha fer manualitats però de vegades no em surt bé.

Petons i abraçades.

7. Eudald

M´agradat molt al de metges perquè es molt interesant. Han explicat moltes cosas de com es protegeixen per no agafar el virus també ens han explicat les habitacions dels malalts i moltes coses mes .

8. Pablo Martínez

Hola sóc el Pablo,

El video del vaixell és el que més m’ha agradat, perquè anaven a una illa i el segon que més m’ha agradat ha estat el de les enfermeres perquè ajudaven a la gent i perquè hem après que tot no son les vacunes.

9. Ona Carballar

Bon dia,

la notícia que més m’ha agradat era en la que explicaven com feien la tria on line d’uns nens i nenes per participar en una pel·lícula.
    Al principi se m’ha fet estrany veure com aquells nens i nens explicaven el que sabien fer davant d’una pantalla, però és semblant a com estem fent les classes de l’escola, les classes del gimnàs,…

Molts petons i abraçades.

10. Ian Playà

Hola Carme!
    El video que més m’ha agradat es:
    El personal d’infermeria explica la seva familia.
    M’ha agradat perque he apres algunes coses.
    Una abraçada!

11. Naia

Hola

El reportatge que més m’ha agradat ha sigut el de l’escola al bosc, perquè podria ser una nova forma d’aprendre diferent. El del vaixell també m’ha agradat molt, perquè encara que tenia coses dolentes semblava molt divertit.
    Adéu

12. Maria Castro

Hola Carme,bona tarda,
    El que més m’ha agradat és el de les infermeres, expliquen molt bé com fan servir les coses per als malalts i com els curen,tambė les classes al bosc perquè s’han vist els de la classe i espero veure aviat a totes les Alzines.
    Una abraçada.

13. Samuel Garcia

El vídeo de l’hospital m’ha agradat molt perquè ajuden a les persones, i l’altre dels nens de Panamá perquè ha de ser molt chulo viure en una illa.

14. Karen Iglesias Cárdenas

Hola!! Bon dia!!

A mi el que m’ha agradat més ha sigut el del vaixell, perque ho trobo molt divertit!!!! És molt guai banyar-se al mar amb animals marins!!
    ? ? ? ? ? ?

Adeu!!! ????

15. Ziva di Iorio

Hola Carme
    A mi m’ha agradat el reportatge de l’vaixell perquè em gustaria banyar-me al mar i el col·legi al bosc així podria veure els meus amics.

16. Iratxe Pantaleón Ruiz

BON DIA A TOTS!!!

Hola soc la Iratxe dels esbarzesrs a mi el video que més amb va agradar és el del vaixell encara que no m’agraden , pero aquesta noticia em va cridar l’atenció.

17. Martina Amat Rodrigo

Hola bona tarda !!!

A mi m’ha agradat molt el que feien classe al bosc perquè es poden veure amb els amics, poden corre molt mes perquè tenen molt espai i perquè es una nova manera d’aprendre.
    Tambe m’ha agradat el del vaixell. Al principi sembla que faci una mica de por però després es moooolt divertit. I l’ultim el dels infermers i infermeres com ens han ensenyat tot. És moolt curiós veure com treballen i com o controlen tot. m’ha semblat moooolt xulo.

gracies pel video ma agradat moooolt!!!

Martina

18. Martina Amat Rodrigo

HOLA !!!!!!!

A mi m’ha agradat molt el de que estaven fent classe al bosc. Es mol xulo així tenen la oportunitat de descobrir la natura i es una nova manera de treballar. També m’ha agradat molt lo de la illa. Al principi quan et quedes atrapat tens por però al final et sembla divertit. I per últim lo dels metges com ens o han ensenyat tot i com treballen i es vesteixen era moooolt curiós.

Gràcies pel video és molt xulo

Martina