ITINERARIS

Aquesta setmana va d’ITINERARIS. Llegeix i ves fent les propostes.

PRIMERA PROPOSTA: UN PLÀNOL

La Mercè va a l’escola del carrer de la Guineu i el seu germà petit a la llar d’infants que hi ha al carrer dels Til·lers.Avui a la tarda el seu pare els anirà a buscar a tots dos. Primer recollirà el nen i, després, aniran a buscar la Mercè.

TASCA 1: Marca quin serà el recorregut que poden fer des de la llar d’infants fins a l’escola de la Mercè. Pinta de color vermell el trajecte més curt i de color blau una altra opció.

Pots baixar-te aquí  planol i mapa

SEGONA PROPOSTA: UN MAPA DEL TRESOR

En totes les històries de pirates hi acostuma a haver un mapa del tresor. Nosaltres també en tenim un.

Aquest és el mapa d’una illa on uns pirates han amagat un tresor. Han arribat a l’illa aquesta nit i estan amagats a la cova on hi ha un punt vermell.

Volen recuperar el tresor que està enterrat a la creu vermella, però no saben com arribar-hi perquè han perdut el mapa.

TASCA 2: Escriure les indicacions que donaràs als pirates perquè arribin fins on és el tresor.

Imagina’t que els tens al davant i que els hi vas donant les indicacions per aconseguir el tresor. Per fer-ho hauràs de fer servir paraules que indiquin posició: davant, darrere, dreta, esquerra, a prop, lluny, al costat,.. i totes aquelles que necessitis.

DATA LÍMIT D’ENTREGA: Dimarts 2 de Juny.