HA ARRIBAT EL TIÓ!!!!

Avui divendres sí que tenim una gran notícia!! Ja tenim el tió a l’escola!!! Ahir dimarts, ens va arribar una carta del Fumera que ens explicava que havia vist un tió amagat al bosc, que semblava que ens estava esperant. Ens va dir que anéssim a l’ametller que hi ha al costat del camp de futbol. Vam decidir anar-hi avui dimecres al matí, i quan hem arribat a l’ametller, hem trobat una carta que ens explicava cap a on havíem d’anar, hem seguit les instruccions fins que hem arribat al bosc de l’ermita. Ens ha costat una mica de trobar-lo, per`al final hem vist alguna cosa de color vermell amagada sota uns arbres i era la barretina del tió!!!! Quina alegria!!! Entre tots l’hem dut fins a l’escola, i mireu que pesa moltíssim!!! Ara ja el tenim a la catifa del nostre passadís, ben abrigat i amb un plat ple de menjar…. I el cuidem moltíssim!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *