Fem grafisme!

Hola famílies!

Durant aquest trimestre hem anat treballant el grafisme a partir de diferents racons. Hem practicat tant amb el dit, com amb les mans com amb alguna eina (pinzell, retolador, llapis…). Tot aquest treball de psicomotricitat fina ens ha ajudat a millorar la nostra habilitat amb la mà. Aquí deixem un recull d’imatges perquè veieu com ho fem!

Activitats de grafisme

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut