Hola famílies!
Durant aquest trimestre hem anat treballant el grafisme a partir de diferents racons. Hem practicat tant amb el dit, com amb les mans com amb alguna eina (pinzell, retolador, llapis…). Tot aquest treball de psicomotricitat fina ens ha ajudat a millorar la nostra habilitat amb la mà. Aquí deixem un recull d’imatges perquè veieu com ho fem!



