Premi Pilarín Bayés – Hem guanyat!!!

Enguany la nostra escola ha participat a la setzena edició dels Premis Pilarín Bayés Contes escrit per nens i nenes. I estem molt contents de fer-vos arribar la gran notícia de què la nostra escola ha estat escollida com una de las guanyadores!!

Es tracta d’un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.

El Premi vol ser un homenatge a aquesta gran il·lustradora que encarna tot això a la perfecció: valors, estima pels contes i estima pels infants.

Amb el conte Un viatge inesperat, els i les nostres alumnes Guillem Jaka, Yassin, Laura, Ayman i Andrea han estat guardonats amb un dels premis que atorga el jurat.

No ens cal dir l’orgullosos i contents que ens sentim de compartir aquest moment d’aprenentatge i reconeixement dels nostres alumnes.

MOLTES FELICITATS!!!!!

Us deixem amb la felicitació de la Pilarín

Si en voleu conèixer més coses de la Pilarín feu clic en aquest enllaç https://www.premipilarinbayes.org/la-pilarin/