INFANTS QUE AJUDEN A INFANTS

Avui els nens i nenes de Cicle Mitjà hem tingut la gran sort de comptar amb la Nieves que ha vingut directament des de Madrid a parlar-nos de la situació que viuen els nens i nenes al camps de refugiats de Cox Bazar. Aquesta activitat s’emmarca dins les jornades de conscienciació que hem fet a l’escola juntament amb la celebració de la segona cursa Save the Children. A més, l’escola ha recaptat més de 500€ per a la causa que anirà íntegrament a aquesta ONG.

El dia mundial de la pau i la no violència no és un dia qualsevol per a la nostra escola i des de fa ja dos cursos treballem i parlem sobre els drets humans, les injustícies o les dificultats que tenen nens i nenes com nosaltres d’anar a l’escola. Moltes gràcies Nieves!!