Disseny del logotip amb la col·laboració de l’IES Mollet

El disseny d’un logotip no és una activitat senzilla ja que has de combinar les teves habilitats artístiques, a l’hora de dibuixar, i la teva imaginació i creativitat per ser ben original. Aquest any hem tingut la sort de tenir uns col·laboradors i col·laboradores de luxe: noies i nois que cursen el batxillerat artístic a l’IES Mollet! Han vingut a l’escola, ens han explicat les característiques dels logotips i han compartit amb nosaltres diferents tècniques per a fer-ne el disseny. Després de totes aquestes indicacions, cada soci i sòcia de la cooperativa ha creat el seu logotip, amb l’ajuda dels alumnes de l’institut. Abans d’acabar l’activitat de col·laboració, hem anat a l’institut a veure l’aula de plàstica i a compartir un matí amb ells i elles! Esperem trobar-nos de nou!