A 2nA hem fet el nostre primer teixit d’aula

Aquest primer trimestre, l’alumnat de segon A hem fet el nostre primer teixit d’aula. A partir de les nostres curiositats hem creat reptes per donar resposta a les preguntes que ens obren pas a la investigació i l’experimentació.

Durant el llarg del trimestre ens hem plantejat hipòtesis, hem investigat i hem creat nous aprenentatges, sempre amb la cooperació de les nostres famílies d’aula.

L’alumnat de 2nA hem investigat per saber per què les persones tenen diferent color de pell i a mesura que hem après hem anat fent un registre al nostre dossier de teixit d’aula.

Sabíeu que la pell és l’òrgan més gran del nostre cos? I què, el nostre color de pell és degut a la quantitat de melanina? Doncs sí, per aquest motiu els països que estan més a prop al sol són més morenos, perquè el seu cos genera més Melanina a la pell més fosca, en certa manera, la Melanina, ens protegeix dels rajos ultraviolats del sol.

Continuem investigant per construir més coneixement!