Xerrada sobre el projecte Vacances en Pau

Aquest projecte, on famílies catalanes acullen nens i nenes sahrauís durant els mesos d’estiu, obre una porta perquè els infants coneguin i gaudeixin de moltes coses que només han vist als llibres escolars, com rius, muntanyes, el mar, o fins i tot anar a un supermercat que per ells deu ser com visitar un museu atapeït de coses que mai s’haurien imaginat.

Els refugiats del Poble Sahrauí malviuen al desert des de que els van fer fora de casa seva el 1975.

El coordinador del Vallès de Vacances en Pau, Ignasi Altimir, ens explicarà amb una visió més propera la història d’aquest Poble i les experiències d’aquests nens i nenes que surten d’un ambient de temperatures extremes a l’estiu i amb manca d’aliments, gràcies a ser acollits com si fossin un membre més de la família.

No t’ho perdis, coneix la història del Poble Sahrauí.

Quan: el proper dijous, 21 de març, a les 18h.

On: a l’Escola Montseny, a l’aula d’audiovisuals.